diumenge, 18 de maig del 2014

FINAL DE CURS

Què ràpid que passa el temps! Sembla que fa ben poc que escrivia la introducció per iniciar els escrits del meu blog i la incògnita que això em representava i ara ja hem arribat al final del curs. 

El balanç d'aquest curs és molt positiu ja que he aprés un munt de coses, especialment sobre informàtica, però al mateix temps m'ha representat un esforç important el haver de confeccionar les diferents entrades. A causa del tema triat, cada setmana he hagut de fer un esforç important per recordar i buscar documentació sobre vivències familiars, algunes explicades i he tingut alguna que altra sorpresa en trobar fotografies que ja no recordava i dades que desconeixia. En general estic satisfeta del resultat perquè també m'ha permès fer una pràctica escrita que sempre va molt bé.

Una part molt important del curs han estat les persones que han format el grup de classe perquè hi hagut un ambient molt cordial i cada setmana hem llegit amb interès els diferents escrits tots ells de temàtiques molt diferents i sempre interessants i que ens han aportat nous coneixements, al igual que totes les explicacions de la Marcel·la i la Mercè que tan pacientment ens han repetit com buscar els projectes que perdíem o on havíem de posar les comes.

En acabar el curs tinc un sentiments contradictoris: per una banda, estic satisfeta per haver assolit un objectiu, però, per l'altra, sento la necessitat de saber què faré el curs vinent. Hauré d'esperar el setembre per esbrinar-ho.

Anna Mª Mora







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada